02 December 2014

Year End sales - vitamin cinta, vitamin gojesss

Tak sangka bulan ni Shaklee bermuarh hati nak kasi PROMOSI besar-besaran. Vitamin Cinta, Vitamin gojes. Awat Diana pakat panggil Vitamin Cinta. Vitamin Cinta ialah Vitamin E. Bagus untuk pasangan yang belum dikurnikan anak lagi. Orang kata Vitamin E bolah bantu kesuburan. Bukan kata kaum hawa jer boleh makan vitamin E ni..kaum adam pun boleh makan jugak.

Manakala Vitamin C pulak vitamin Gojes. Vitamin C membantu dalam merangsang penghasilan Kolagen. semakin umur kita meningkat..semakin kurang..kita menghasilakn kolagen. Bila badan kurang koleagen..tu yang nampak kulit kusam, kulit ton tak sekata..paling tak best cepat nampak tua.

Semua orang wanita khususnya paling risau kalo nampak tua sebelum waktunya. Tua itu pasti...diana tak nafikan. Tapi kita nak tua yang berkualiliti...Tua yang sihat luar dan dalam. Cantik zahir dan batin. Gituuu. Kombinasi yang hebat lagi mantap dari gabungan Vitamin C dan Vitamin E.

Sapa yang tak kenal Diana. nilah Diana. Wajah terkini ku...Setelah setahun konsisten amik Vitamin C dan Vitamin E....hihihii...No 360 camera...no edited...



Diana sangat berpuas hati dengan Vitamin C dan Viatmin E dah tentu brand Shaklee. kalau brand lain diana tak tahu yer. Hihihii...


No comments:

Post a Comment