21 December 2014

Rezeki yang tak disangka



Korang pernah rasa tak rezeki yang tak disangka ni? Dikala korang rasa sesak sangat..kering…dompet kosong…tetiba datang rezeki yang tak disangka.
Angpau rezeki dari yang maha esa, melalui bos kecik...alhmadulilah...
Secara jujur nye…baru-baru ni Diana dapat rezeki yang tak disangka. Siapa tahu kan..dikala Diana tengah rasa susah sangat, kering yg amat, Diana dapat ‘sampul raya’ dari bos kecik. Saguhati perpisahan.

Alhamdulilah…Syukur sangat! 
Allah tolong dikala insan kerdil ini mengalami kesulitan yang amat sangat. hanya tuhan yang mengetahuinya.


Apa yang Diana nak kongsikan di sni…bukan sampul tersebut. Tetapi disebalik cerita ‘sampul tersebut’

Pernah dengar atau amalkan tak Zikir harian ‘Ya Wahhab”. Nilah yang Diana amalkan sejak kebelakngan ini. Dulu Diana seorang yang lalai untuk berzikir ni. Liat bebenau.

Tapi bila Diana mula berbisness dengan Shaklee ni banyak sangat pengisian rohani. Nak dijadikan cerita, baru-baru diana  dihantar oleh mak bisness, duduk dengan grandma Cery. 

Grandma cery selalu pesan, selalu membebel..hihii...
Jangan culas dan ngelat untuk berzikir.Percayalah..berzikir boleh buat hati kita tenang.Sebab ni salah satu makanan untuk rohani. Berzikir bukan semata-mata untuk kekayaan. Tapi lebih kepada mempertingkatkan amalan rohani. Pahala pun dapat. Tak nak pahala ke? Even tak kaya di dunia, ada jugak bekalan untuk dibawa ke sana kelak. Tak gitu?

Banyak lagi yang Grandma cery kongsikan dalam group biness kami 'Beauty and Charming'. Insyaallah Diana akan kongsikan bersama.

Stay tune!

2 comments:

  1. Replies
    1. sampul ghayo jo joki...coach tu sendri yang punyo. sajo nak interprem lobih...hahahah

      Delete