24 November 2014

Asal Usul Shaklee-Produk terkemuka diseluruh dunia

LEGASI SHAKLEE

selama tempoh lebih 5 dekat, syarikat Shaklee telah menerajui barangan dan produk kesihatan secara semula jadi yang terulung di dunia.

kemampuan dalam perniagaan dan pembangunan produk kesihatan

Pada tahun 1915, Dr Forrest C. Shaklee telah mencipta "vitalized minerals," iaitu merupakan multivitamin yang pertama di dunia. Pada tahun 1956,beliau telah menubuhkan Shaklee Corporation yang merupakan syarikat jualan langsung pertama di dunia. Usaha beliau telah menjadikanna sebagai pelopor industri nutrisi dan kaedah pengagihan yang menawarkan faedah dan keuntungan kepada para pengedar.

Dikala orang lain mengamalkan produk penggunanaan plastik dan bahan-bahan sintetik, Shaklee kembali kepada semula jadi - dengan mencari bahan-bahan semulajadi yang tulen untuk menghasilkan vitamin dan beliau juga di antara yang terawal mencipta bahan pencuci rumah bersifat biodegradasi di dunia.


Dikala ramai orang dan syarikat lain membelanjakan wang untuk tujuan pengiklanan dan pemasaran, Shaklee melaburkan berbillion ringgit sebagai ganjaran kepada para pegedarnya yang berkongsi tentang shaklee. Ditambah pula dengan jutaan ringgit yang dilaburkan untuk tujuan penyelidikan dan pembangunan produk kesihatan shaklee.

Syarikat shaklee meneruskan kesinambunagnnya di dalam menerajui kepercayaan bahawa kesihatan dan kebahagiaan manusia sebagai sandaran utama kepada pembinaan dan pembentukan kehidupan dunia yang lebih baik.

No comments:

Post a Comment