02 October 2014

Secawan ESP, sepiring ESP

Energizing Soy protein bukan sekadar minuman berkhasiat, pembekal tenaga, awet muda, Milk Booster,  tetapi juga boleh dibuat 'masker'. Amazing!

Kenapa tak percaya ke?

Tak merbahaya ke?

Tak de kesan sampingan ker?

Jawapan yang paling tepat untuk jawapan di atas. Ya! ESP boleh dibuat masker. Kekerapan nak bermasker ni terpulang pada anda semua. Kalo dapat hari-hari lagi bagus. Kalo seminggu sekali pun boleh jugak. tak de masalah.
secawan esp..sepiring ESP..nampak cantik

Masker ESP sangat tidak merbahaya. Jangan risau. Bahan-bahan yang terkandung dalam ESP itu sendiri, dah terang-terangan mengatakan " shaklee menggunakan  proses pensijilan tersendiri yang dikenali IndentityPreserved Program (IPP). Ia memastikan kacang soya bebas daripada pendedahan perubahan genetik, daripada benih sehingga kepada pengeluarannya.

Maker Esp juga tidak mendatangkan kesan sampingan yang negatif/buruk. Sebaliknya kulit muka akan jadi lebih gebu, lebih mulus, lebih segar, ton yang sekata dan tak kusam. Dengan Syarat kenelah minum / bermasker secara konsisten. Mungkin bukan sekali dua tin minum dah nak nampak hasil. Esp bukan suntikan tau. ESp ni sejenis makanan tambahan. Memang amik masa yang lama, tapi BERHASIL. 

For those yang tak pernah try, let it's try. Rasa sendiri kehebatan ESP ini. $$$$$$ Untungnya minum esp ni orang kata sambil menyelam minum air. Sambil minum secawan ESP, kita bermasker sepiring ESP. Owesome!


apapayah sangat 
sebarang pertanyaan, perkongsian mengenai produk shaklee bolehlah:-

Menghubungi diana
SID no 914467
call/whatsapp/msg : 019-3250676

cod shaklee area, gombak, kg padang balang, sentul, kg changkat, greenwood, taman melewar
 
 

 









No comments:

Post a Comment