14 October 2014

Energizing Soy Protein Untuk siapa?


Hakikatnya ESP ini sangat sesuai untuk semua peringkat umur muda, tua, orang dewasa, wanita, lelaki mahupun kanak-kanak.


Ibu  Hamil memerlukan ESP untuk membekalkan tenaga, membantu mengurangkan paras gula dalam darah, membekalkan sumber ptoten untuk perkembangna bayi.

Siapa perlukan ESP

Ibu yang menyusukan bayinya memerlukan ESP untuk membantu melancarkan penyusuan susu ibu dan meningkatkan penghasilan susu ibu dengan lebih pekat dan banyak.

Siapa perlukan ESP

Wanita yang nak stabilkan hormon memerlukan ESP kerana ia mengandungi kacang soya yang kaya dengan isflavon kerana ia membantu memulihakn hormon wanita, mengeluarkan darah kotor denagn menggantikan protein yang diperlukan.

Sesiapa yang sedang berdiet mmerlukan ESP kerana apabila ia diambil sebelum sarapan pagi, menyebabkan perut tidak merasa lapar. Dalam kata lainnya kita sentiasa berasa kenyang.

esp untuk siapa, siapa memerluakn ESP

Wanita/lelaki yang gilakan kecantikan memerlukan ESP kerana  ia mampu menganjalkan kulit, serta membentuk ton muka yang sekata. Disamping kulit menjadi gebu, licin dan mulus.

siapa perlu ESP, ESP untuk siapa

Individu sihat yang inginkan hidup aktif dan bertenaga memerlukan ESP membekalkan tenaga segera dan berpanjangan

siapa perlu ESP atau soya

Ahli Bina badan memerlukan ESP kerana ia membantu membina otot degan pesat. Waktu pegambikan yang dicadangkan adalah 2x sehari. Iaitu sekali pada waktu pagi, dan satu sesi lagi pada waktu malam. 

ESP untuk siapa
 


No comments:

Post a Comment