15 October 2014

Kerana Secawan Soya aku........

minuman utk kurus, kulit cantik, susu meriah, kekal bertenaga


  1. Secawan ESP adalah kunci kepada Awet muda dengan syarat pengambilan yang konsisten dan kerap.Asid amino yang terkandung dalam ESP penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit dan lain.lain. 
  2. Secawan ESP bagus untuk hormon- kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya denagn isoflavones, fungsinya bersamaa dengan hormon wanita. Ia memnbantu merendahkan paras kolestrol, mencegah osteoporosis dan sakit jantung.
  3. Secawan ESP bagus untuk prostat – Genestein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaanya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia memusnahkan radikal bebas di dalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, monopous dan pembesaran prostat.
  4. Secawan ESP bagus untuk merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, mempercepatkan sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.
  5. Secawan ESP sebagai pembekal tenaga – membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan system imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migraine, imsomnia dan tekanan.
  6. Secawan ESP membaiki pigmentasi – Membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi. 
  7. Secawan ESP membaiki Memori – Meningkatkan kualiti memori, vitality, dorongan seksual dan rangsangan.
  8. Secawan ESP bagus untuk wanita hamil mampu menguatkan  rahim dan bantu pembentukan otot bayi. Protein kan bagus untuk tumbesaran.
  9. Secawan ESP bagus untuk ibu ynag menyusukan bayi mereka. Disamping dapat melancarkan penyusuan, susu ibu juga akan jadi lebih pekat dan meyebabkan bayi merasa cepat kenyang.

Apa kata kawan-kawan diana tentang ESP

testimoni hebatnya ESP
ESP utk diet & Kulit
esp @ soya bagus untuk berdiet
ESP dan Diet

esp sangat edap
ESP utk berpuasa






















minuman melancarkan susu ibu..susu merundum..susu merosot..susu kurang







ESP untuk Breastfeeding

No comments:

Post a Comment