30 January 2015

Teh penggalak tenaga semulajadi

Banyak-banyak brand 'teh' korang suka minum teh apa? Diana selalu minum teh lipton. Nice tea for me! Tapi sejak berkenalan dengan 'cinch Energy Tea Mix'...Diana dah jatuh cinta dengan teh ni. Teh keluaran Shaklee ni mempunyai rasa yang sangat lembut, unik dan sangat teh. Hihihihi. Serius best!

Cinch Tea sangat ekslusif kerana campuran tehnya terdiri daripada:-

1. Matcha Green Tea Powder
Disediakan secara semulajadi untuk menyimpan semua nutrient yang terdapat dalam daun termasuk serat, mineral, dan antioksidan


2.Red tea extract
Salah satu antioksidan yang dijumpai dalam teh merah, yang dikenali sebagai polifenol. Polifenol membantu kerosakan badan yang disebabkan oleh radikal bebas. Ia merupakan antioksidan yang begitu kuat dadann dikaji sebagai pencegahan kanser dan sebagai agen yang boleh menghalang daripada merebak.
3. White tea extract
Juga dikenali sebagai teh hijau muda dengan mempunyai kandungan antioksidan yang lebih tinggi berbanding teh hijau

4. Rooibos red tea extract
Tumbuhan unik yang berasal di afrika selatan, kaya dengan sebatian polifenol-antioksida


Chinch tea energy tea merupakan pilihan alternatif terbaik menggantikan minuman kopi, soda atau manisan untuk menggalakkan kecergasan tubuh serta penggalak tenaga semulajadi.

Cinch tea energy tea adalah selamat, tanpa gluten, tiada perisa tiruan, pewarna dan bahan pemanis.

Tadaaa...secawan cinch energy tea untuk kekal bertenaga sepanjang hari. Serius sedap!. Dan yang paling best sangat berkhasiat. Teh bukan sebarang teh.....

Kalau ada sesiapa berminat nak rasa....korang boleh drop your address yer.....free sample for u all.

 

3 comments: