08 January 2015

Jamu merapatkan hubungan suami isteri

Korang suka makan jamu tak? ataupun majun. 

Dua-dua di atas sebenarnya sangat bagus jika kita amalkan untuk satu jangka masa yang lama. Diana pernah ada sorang kawan yang amalkan jamu dari zaman anak dara. Ternyata hasilnya sanagt memberangsangkan. Selain dari merapatkan hubungan suami isteri, wajah sangat awet muda.

Diana sendiri pernah makan jamu, tetapi tidak dapat bertahan dengan satu jangka masa yang lama. Orang kata makan 2,3 hari then lupa nak makan dah. Lagi satu, Diana tak suka makan jamu, sebab dia ada bau yang tidak menyenangkan. Hahahah...banyak nau alasan kan.

Kuang-kuang.....pastu nak dijadikan cerita Diana jumpa alfalfa. Jamu moden masa kini. Alfalfa ni Diana makan sejak tahun 2012. Apa yang diana dapat rasa ialah segala keputihan sangat bersih dan kering. Paham-paham jelah yer...kalau dah 'bersih' dan tidak berbau, tu yang buat suami bertambah-tambah sayang. Kita kasi ikat suami kita dengan alfalfa ni.

Alfalfa berbentuk tablet, tiada bau, tiada perasa,  berwarna hijau tua. Alfalfa bertindak sebagai agen detox terbaik. Hari-hari korang boleh  membuang. Silap-silap haribulan boleh kurus tau. Biasanya kalau ada jerawat sesat naik kat muka, Diana akan  upkan dose alfalfa jdari hari biasa. Selepas 2, 3 hari kecutlah jerawat tu. 

Kalau tak boleh nak telan tablet, korang boleh larutkan 10 biji alfalfa di dalam air, campurkan 3 biji paperminth ginger plus dan jus buahan atau juus pekat enak. Ia juga baik untuk sistem usus dan perut. Sesuai diminum pada bila-bila masa.

Sebotol Alfalfa kecil mengandungi 330 biji, sebotol alfalfa besar mengandungi 700 biji. 

Sayang suami tak? Hanya bermodalkan tak sampai Rm50, suami sayang ketat-ketat kat kita tau. Yang pastinya Diana dah merasainya. Anda bila lagi?


Testimonial 




2 comments:

  1. Bila yg menggunakan menunjukkan hasil yg menjual pun rasa happy kan..

    ReplyDelete