10 January 2015

Semulajadi selamat, Berkesan dan Terbukti selama lebih 50 tahun (Siri 2)

SENTIASA MESRA ALAM

Baru-baru ni Diana bertukar ke Shaklee punya pencuci muka. The best thing 'tak pedihkan mata'..sebelum ni macam-macam brand dah cuba..semua pedihkan mata tau. Maksudnya...pencuci muka jenama  Shaklee is originally pure semulajadi. Ramuan semulajdinya yang terdiri daripada rumpai laut, alga hijau dan strawberi Begonia yang mampu membersihakn dan menyegarkan muka sekaligus menyahtoksin dan melembapkan kulit muka.

Entry kali ni Diana nak kupaskan maksud 'SENTIASA MESRA ALAM'

Dr Forest  Shaklee mengasaskan syarikat kami pada prinsip Hidup Harmoni dengan Alam semulajadi. Itu adalah lebih setengan abad yang lalu dan kami terus memimpin melalui teladan. Kami merupakan syarikat pertama di dunia yang menjadi iklim neutral diperakui sepenuhnya  mengimbangi pelepasan karbon kami menghasilakn kesan bersih  sifat terhadap alam sekitar. Melalui jualan Shaklee Get Clean Basic H2 pada tahun lalu sahaja, shaklee telah hapiuskan 2.7 billion botol konvesional 26-auns pembersih tingkap-Jika diletakkan dari punca ke punca, botol-botol akan membalut di seluruh bumi lebih daripada 28 kali

Daripada peneroka Jacques Cousteau Hadiah Keamanan Nobel pemenang Dr. Wangari Maathai Shaklee terus bergabung tenaga dengan orang-orang yang mengambil berat tentang planet ini untuk mengwujudkan pergerakanperubahan. Pada tahun lepas, kite mengitar semula lebih 1000,000,00, kadbod, menghapuskan lenih 230000  paus lebih paun  gas rumah hijau.  


Itu sebablah, betapa komitnya kita untuk membuat yang benar-benar produk semulajadi yang menghormati bumi.......

2 comments:

  1. Cute nya nme blog huhu.. btw salam knal juga.. shaklee ni lbh kurg mcm herbalife klo disini(jkarta) ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi....diana pernah ke Jakarta pd tahun 2009...lama sudah tidak ke sana...coming soon..insyaallah

      Delete