13 January 2015

Hapuskan badan berbau

Bila cerita pasal bau badan...automatically teringat sejarah lama. Masa kerja di opis lama. Di constuction company. 

Ada sorang abang ni, badan dia boleh tahan besar, asal dia masuk opis...rasa nak lari seribu batu...sebab tak tahan dengan bau  badan dia. Subhanallah. Bukanlah Diana nak mengata. Tapi kenyataan tau. Semua orang pakat nak lari jauh-jauh dari dia. Sampai satu tahap Diana rasa nak hadiahkan abang tu sedozen deodorant. Huhuuuu...tak sanggup mak nuk...bau dia!

Korang nak ke macam tu?  Tak kiralah lelaki ke perempuan ke....masalah bau badan ni kene lah amik berat sikit. Jangan disebabkan masalah kita orang lain dapat dosa. Yelah hari-hari dok mengata pasal bau badan kita. Tak nak kan?

Bagaimana Alfalfa dapat membantu menyelesaikan masalah bau badan?

Punca bau badan boleh disebabkan bahan buangan terkumpul dalam badan akibat proses pencernaan tidak sempurna. Pengambilan pelbagai jenis makanan,majoritinya digunakan untuk tubuh sementara selebihnya ditukar ke dalam bentuk sisa buangan atau toksin. Toksin ini disingkirkan sekiranya ginjal, hati dan saluran penghadaman usus berfungsi dengan baik. 

Alfalfa merupakan makanan tambahan yang paling kaya dengan pelbagai nutrisi dan zat galian. Ia membekalkan nutrisi yang mana kebanyakannya tidak terdapat di dalam buah-buahan mahupun sayuran. Ia kaya dengan protin, asid amino, klorofil, serat, 15 zat galian, 10 vitamin, 8 enzim dan fitokimia.

Selain daripada itu, ia juga adalah makanan yang sangat beralkali yang boleh mengambalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon, dan darah.
 
Tahukah anda?

Dengan mengamalkan 10 biji alfalfa setiap hari mampu merawat masalah bau badan, memperbaiki keadaan kulit sensitif, kurap dan ulat air dengan berkesan.

Dengan syarat..PERLU konsisten dan rajin telan alfalfa. Nescaya bau badan anda akan beransur pergi. 

Semoga berjaya.


No comments:

Post a Comment