28 September 2014

katakan tidak pada ubat batuk


Jika 2 tahun lepas anak-anak memang bergantung dengan ubat batuk dari klinik.Nak-naknya si Haikal. Kalo batuk memang ade ubat batuk yang dirumus khas. Ubat batuk khas utk lelah/ kahak. Kalo yang jenis biasa, memang tak jalan. Silap-silap terus diserang asma.

Tapi semenjak mengenali Shaklee dengan lebih jelas dan paham, sekarang kalo anak-anak selsema, demam mahupun batuk memang dah tak amik ubat klinik. Tetapi lebih kepada suppliment @ makanan tambahan.

Yang pastinya kami memilih NUTRIFERON.

Kenapa diana memilih Nutriferon bukan suppliment yang lain?

Sebabnya :-
  • Nutriferon dapat  mengukuhkan Sitem Imun Badan dalam masa 3 hari. Ianya adalah satu-satunya interferonsemulajadi di dunia. Kajian-kajian telah menunjukkan bahawa inteferon mampu merangsang dan mempertingkatkan secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mnegerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi untuk membunuh: T-Cells, B-cells and makrofag.
  • Nutriferon mampun melawan kanser dan tumor. Interfron semulajadi mengandungi polisakarida yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin melawan sel-sel tumor dan kanser. Selain dari ituia jugak mampu mengurangkan ketidakselesaan pada rawatan kimoterapi.
  • Nutriferon melindungi dari influenza. Ia mengimbangi kepada respon alergi persekitaran dan pencemaran udara, melindungi dengan berkesan daripada virus, mikrob, termasuk selsema, flu, alergi, inflamasi dan influenza.
  • Nutriferon mampu meringankan stress dan kelesuan. Ia meringankan kemudaratan yang disebabkan oleh keresahan stress, kelesuan dan gaya hidup yang sibuk.
  • Nutriferon melambatkan proses penuaan. Formula unik Nutriferon mamou merangsang pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuma. Oleh hal yang demikian, sel-sel akan menjadi lebih sihat.
  • Nuriferon mengurangkan Infeksi oleh pesakit-pesakit Hepatatis B, C. Keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus akan mengurangkan infeksi dan meminimumkan ketidakselesaan seperti kembung perut, rasa mual, mu tah kepada pesakit Hepatatis B, c
  • Nutriferon mempertingkatakn monopaus. Hipertensi, tahap kolestrol yang tinggi, kitaran darah, dan masalah lain berkaitan moopaus akan menjadi lebih baik.
  • Nutriferon mempertingkatkan PMS. Ia terbukti secara Klinikal mengurangkan simptom yang terjadi akibat ketidakseimbangan sistem endokrin iaitu kekejangan waktu haid, sakit belakang, sakit payudara, masalah jerawat, kegelisahan, imsomnia dan mood swing.

jauhi anak-anak anda dari batuk

Apa kata mereka yang pernah menelan serbuk ajaib ini?

Cleaner opis : di..akak tak sihatlah. Dah banyak hari rasa seram sejuk nak demam jer. Badan ni jadik lemah-lemah jer. Pulak tu perut akk ni nampak buncit jer, dah lama tak period.  hormon tak stabil barangkali

Aku  : Akk cuba ni (Nutriferon). Bancuh dgn air suam. pastu diminum.

Selang 2, 3 hari. Jumpe blk akk cleaner tu.

Aku : kak, mcm mn dah sihat lum?

Cleaner  : Dah tak demam  diana. Sekali akk terus datang bulan.

See! Ini bukan  propa..apatah lagi auta.

Insyaallah. Ini berdasarkan kisah benar. Benar-benar berlaku.

Nak legekan batuk tanpa ubat batuk
Nak melegekan kes datang bulan
Nak legekan selsema, demam


rawatan batuk tanpa ubat
Nutriferon sejenis serbuk









No comments:

Post a Comment