26 August 2014

Nutiferon Shaklee - Penawar Selsema, batuk & Demam


Nutiferon Shaklee sangat owesome! Serius!

Baru-baru ni Haikal diserang batuk, selsema...badan 'deda-deda'. diana amik secubit dua Nutriferon. Then soh die hisap. Kalo tak boleh hisap..campurkan dalam minuman pun boleh. sbb die jenis serbuk. Bukanlahlah kata amik secubit dua tu demam terus kebah, batuk terus ghaib. Bukan yer. Diana konsisten amik 5 hari berturut-turut. Tanpa campur denagn ubat hospital. Memang 200% Nutriferon . Lgk satu lupe pulak nak kasi tahu, dengan Chew Vit C. Finally Hingus yg ade beransur hilang...batuk pun dah tak kedengaran. Alhamdulilah.

Sapa tak kenal lagi Nutriferon?

Jom kite sembang NUTRIFERON

Nutriferon sangat Owesome
Sejarah Nutriferon

Penemuan Terhebat dalam bidang Immunologi

Interfron buat julung kalinya ditemui oleh Dr. Yasuhiko Kojima dari University Tokyo pada tahun 1954.

selepas membuat kajian selama 40 tahun dan semakan semula beribu-ribu jenis sebatian dan lebih 200 jenis herba yang berlainan, dr Kojima telah berjaya membangunkan satu-satunya inteferon semulajadi di dunia  (Nutriferon). Dia telah berjaya menetapkan bahawa ekstrak dari 4 tumbuhan iaitu biji labu, bunga sunflower, Honeysuckle Jepun dan biji Palntago; mempunyai daya kebolehan mendorong pengeluaran semulajadi interfon tubuh. Formula yang digunakannya adalah semulajadi, selamat, tulin dan berkesan. 

Nutriferon adalah satu Formula Ekslusif, dan dipatern oleh Shaklee dan tidak dijual dikedai-kedai biasa. Ianya hanya boleh didapati melalui Shaklee sahaja.

Di dalam bidang perubatan, suntikan inteferon banyak digunakan untuk merawat penyakit hepatatis. kanser, hidrophobia (penyakit anjing gila), Herpes dan HIV dan lain-lain. Tambahan pula, ia telah terbukti bahawa interferon amat berkesan untuk melindungi kita dari jangkitan influenza dan berbagai jenis penyakit.


No comments:

Post a Comment