20 September 2014

Sisik Ikan Merah - Kaya dengan Collagen

Shaklee Collagen Powder

Lebih kurang 4000mg Kolagen RSS (Sisik Ikan merah)



Shaklee Collagen Powder adalah suuplimen Kolagen yang unggul, mengandungi 4,000mg Kolagen RSS (Sisik Ikan Merah) proprietari, sejenis Kolagen tulen dan bermutu tinggi yang diektrak dari sisik ikan merah. 

Kolagen Shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekular, sekitar 1,000 Dalton (berat molekular kolagen disukat dalam dalton) iaitu ia amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis Kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Bagi meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyerlahkan kecantikan dalaman anda, produk kolagen kami dirumus dengan tujuh bahan utama termasuk ekstrak biji Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerang-kerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B.
cantik jelita bersama sisik ikan merah-RSS shaklee

Shaklee Collagen Powder mudah larut dan boleh dicampurkan ke dalam makanan dan minuman kegemaran anda. Setiap sajian dibungkus dalam paket berasingan untuk pengambilan pada bila-bila masa dan di mana sahaja. Setiap kotak mengandungi 15 paket. Dengan Harga Runcit RM298.00. Save your money and enjoy purchasing at 25-30% off (for member). COD sekitar kawasan Gombak & Sentul.


No comments:

Post a Comment