18 September 2014

Advanced Joint Health Complex - Kaya dengan Ekstrak Boswellia


 Advanced Joint Health Shaklee 100% vegetarian tidak langsung mengandungi sumber haiwan. Ia dirumus khas oleh bahan-bahan seperti :

1.Ekstrak Boswellia

ekstrak boswellia

Diperolehi dari resin pokok Boswellia Serrata, ekstrak botanikal ini mengandungi asid boswellik yang menghalang formasi leukotrien, kimia yang dihasilkan oleh tubuh yang menyerang tisu sendi menyebabkan ketidakselesaan sendi. Ekstrak Proprietary Boswellia yang digunakan di dalam NEW Advanced Joint Health* mengandungi konsentrasi yang tinggi AKBA (3-acetyl-11-keto-beta-boswellic acid), satu asid boswellk, dan lain-lain konstituen Boswellia yang digabung untuk menghasilkan biotikviti yang lebih unggul dari hanya AKBA. Di dalam kajian klinikal terbaru, para peserta yang menagmbil ekstrak Boswellia di dalam New Advanced Joint Health Complex* melaporkan keselesaan sendi yang lebih baik, pergerakkan yang lebih mudah, dan kemampuan yang lebih untuk melakukan aktiviti harian, berbanding dengan mereka yang mengambil suatu lagi jenis ekstrak Boswellia yang mengandungi tahap AKBA yang lebih tinggi.

2. Ekstrak Jagung membekalkan sumber glukosamin yang pekat

ekstrak jagung terkandung dlama advance joint health -shaklee

Glukosamin  adalah satu jenis gula amino yang berfungsi sebagai blok uatama pembinaan struktur proteoglycans, komponen struktur rawan dan cecair diantara tulang yang membekalkan pelinciran. Banyak kajian yang telah diterbitkan menunjukkan supplemen glukosamin membantu meningkatkan pelbagai gerakan, mobility dan fleksibility. Kajian bertahun-bentuk glukosamin sendi untuk jangka panjang : New Advanced Joint Health Complex* menampilkan glukosamin hidroklorid, sumber yang paling tinggi konsentrasinya. Ianya diperolehi dari sumber sayuran, berbanding dengan kebanyakan glukosamin yang diperolehi dari sumber kekerang.

3. Vitamin C
Setiap satunya memainkan peranan yang unik dan kritikal di dalam membangunkan kolagen penghubung dan rawan yang sihat.


No comments:

Post a Comment