09 May 2015

Berpuasa dan Vitamin

Assalamualaikum


Hampir 2 minggu Diana menyepikan diri. Macam dah penuh sawang je umah ni. Adusssss!


Hihihihii.......actually....actually  tak lari ke mana pun. Masih ada di kota Kuala Lumpur ni. Sejak bertukar keje ditempat baru rutin bertambah sibuk. Waktu bekerja pun dah berubah. Bermula jam 8 pg sehingga 5 petang. Semua rutin jadi berubah. Penuh sampai jam 10 malam. Bila malam nak bukak lapy..asyik tertido atas meja. (^_^)


Welcome May!


Ding- dong...Ding-dong nak dekat puasa dah kita  kan? Yang bergelar wanita dah abis lum ganti puasa? Hihihii...tuan tanah pun  masih dalam proses penggantian puasa. Cyayok! Chayok!

Bercerita pasal ganti puasa ni, Diana ada vitamin kuatkan stamina KETIKA BERPUASA.


Diana ada Energizing Soy Protein dan Performance drink. Memang superb. Bak kata customer Diana,


Testimoni ESP untuk berpuasa

Kalau nak add on dengan performance drink pun lagi bagus. 

Kat sini Diana cerita serba sedikit  pasal performance drink.



Sejarah Performance Drink
Sejarah nya bermula apabila pertama ia dihasilkan pada tahun 1980-an oleh saintis Shaklee dan Universiti Yale bagi membantu projek penerbangan Daedalus (human powered flight programme). Performance merupakan minuman sukan pertama bagi para atlet di Amerika Syarikat. Melalui Perkasan Produk Performance dari Shaklee, penerbangan Deadalus telah mencipta rekod sejarah sebagai penerbangan berkuasa manusia yang terjauh aiatu 72 batu dan rekod ini masih bertahan hingga  kini.


Terbukti Secara Klinikal
Berdasarkan dari ujian klinikal mmebuktikan rumusa  ekslusif OptiCarb yang sudah dipatenkan ini akan meningkatkan tenaga otot sebanyak 6 kali ganda, memberikan tenaga dan memelihara sirkulasi bendalir dalam tubuh. Berbanding dengan minuman sukan yang lain, Performance mempunyai lebih 67% otot glikogen (sumber tenaga) dan menyediakan tenaga dari 3 jenis karbohidrat dengan segera.

Ambil yang Terbaik, Serlahkan Yang Terbaik
Manfaat Utama:

  • Meningkatkan Daya Ketahanan Badan - Memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat, menggantikan air yang hilang swaktu latihan fizikal, meningkatkan daya tahan otot dan memanjangkan waktu latihan tanpa mencederkan tubuh.
  • Membekal Tenaga dan Daya Ketahanan Fizikal - Ia mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolism air dalam tubuh.  Ia mengandungi potassium, kalsium, sodium, phosphorus, magnesium dan cloride. Produk ini turut dirumus ekslusif untuk membekalkan tenaga fizikal terutamanya mereka yang menetapkan kawasan tropika dan mereka yang aktif dalam kerja harian.
  • Mencegah Penyahidratan - mengurangkan kehausan, mencegah penyahidratan
  • Mengekalkan paras gula - Terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula darah yang penting bagi tenaga otot dan percepatkan sembuhan akibat kecederaan otot

 
Sesuai Untuk :
  • para atlet
  • Mereka Yang Berpuasa
  • Tidur lewat malam
  • Fasting Therapy
  • Pre and post surgery
  • Keletihan
  • Cirit birit
  • Denggi
  • Rendah Paras Gula
 
 
Cadangan Pengambilan
Sarapan : Campurkan satu sudu besar untuk setiap performance, Energizing Soy Protin dan Meal Shakes

Latihan sukan : Campurkan 2 sudu besar dalam 500ml air dam minum satu jam sebelum memulakan latihan fizikal dan setiap 30 minit sewaktu ;latihan fizikal. Minum 1 jam kemudian selepas latihan fizikal untuk penyahidratan dan mengembalikan tenaga.

Tidak mengandungi perisa tiruan,pemanis atau pengawet

*Nota : Elakkan dari terdedah (simpan dalam peti sejuk selepas dibuka)



Kalau pekenan nak cuba boleh hubungi Diana di talian 019 -3250676

atau untuk detail:



Sekian. Untuk perkongsian hari ini. 
















Terima Kasih dengan setiap kunjungan anda di blog ini.

4 comments:

  1. Replies
    1. ahah...for those yang nak jadi 'kelawar' elok minum performance drink. yelah contoh mcm diana ni..siang keje...mlm kene stay up nak full fill pantang larang semua tu. hihihi..ingat lagi tak diananya list pantang larang tu? (^_^)

      Delete
  2. hehehe elokla amek supplement kan.. badan da penat bekerja seharian..
    adus.. jgn la sembah meja hahaa.. tidor je.. blogging bila ada masa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah...kannn..sampai tahap sembah meja. Pun tak jugak rajin jugak berblogging ni. Aduh! tragis sungguh akk kau ni!

      Delete