23 February 2015

6 Kelebihan menjadi Ahli Shaklee

Korang ada jointed kad keahlian sogo tak? kad kehalian AEON Jusco? Kad keahlian I-setan, Kad keahlian Pakson serta lain-lain kad keahlian? Kenapa korang nak joined jadi ahli tersebut? Rata-rata inginkan bonus tebusan yang lumayan, nak kumpul point, nak dapatkan diskaun harga yang sangat berbaloi-baloi.

Macam tu jugak dengan Shaklee ni. Yuran keahlian sebanhyak Rm65 dikenakan. Ok apa? Yuran untuk seumur hidup. Orang putih kata ' No renewable'. 

Apa pulak kelebihan kalau saya menjadi ahli Shaklee? Boleh dapat disakuan separuh harga ke? Boleh dapat point ke? Boleh reedem barang ke? No...No..... Sebenarnya masih ramai lagi yang kurang jelas. Bila kata jadi ahli..semua pikir takut lah nanti kena buat bisness. Looooo...tak de kene mengena pun dengan bisness Shaklee derrrrrr.

 6 KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE

1. Anda akan dapat berjimat sehingga 20 peratus dengan membuat pembelian dengan harga ahli. Lebih-lebih lagi, dari setiap pembelian, anda akan diberikan mata ganjaran dan kemudian ditukarkan kepada bentuk wang tunai pada setiap bulan.

2. Korang mesti pemegang kad sogo kan? Contoh terdekat macam Diana. Segala mak nenek kad Diana ada. Orang kata penuh dengan kad je, bukan  penuh dengan duit pun. (^____^). Orang kata sambil bershopping boleh kumpul point. Nanti point dah banyak boleh reedeem dengan voucher. 

Jangan tak tahu, Shaklee pun ada jugak sistem kumpul point ni...point tu kita panggil UV (Unit Volume). Tapi dalam Shaklee, sistem kumpul point dia lagi best! Apa yange bestnya?

Lagi besar UV kita, lagi banyak Cash back kita dapat? Apa itu Cash back? Shaklee akan masukkan semula duit yang terkumpul dari jumlah UV yang kita dapat ke dalam akaun bank anda. Makin banyak UV yang terkumpul, maka makin banyaklah Cash yang akan kita perolehi.

3. Tidak memerlukan modal yang besar
Yuran keahlian sebanyak RM65 untuk seumur hidup. Kalau joined ahli Popular Book store pun setahun Rm12. Kene renew setiap tahun lagi. Tapi di Shaklee, no renewable. Takkan ada tarikh sah luput.

4. Promosi produk secara bulanan. Setiap bulan Shaklee akan mengadakan promosi KHAS untuk ahli-ahlinya. Diantaranya:-

Promosi beli 6 percuma 1
Promosi twin pack less 5%

5. Tidak mengenakan syarat wajib mengumpul point.  Andai kata bulan tu  korang  tak ada buat pembelian keahlian korang tidak akan terjejas sama sekali. Cuma korang tak dapat cash back je.

6. Peluang menjana pendapatan sehinggan 4-5 angka setiap bulan.
Peluang ni terbuka kepada sesiapa yang ingin menjana pendapatan. Konsep bisnes Shaklee sangat mudah, ianya juga patuh syariah dan kita tak perlu keluar rumah untuk cari prospek. 

Selain tu, Shaklee akan bagi elaun insentif setiap bulan apabila kita dah berjaya mencapai sesuatu tahap...ianya dipanggil Car bonus. Bukanlah kasi sebiji kete,tapi berbentuk elaun. Ikut suka koranglah nak belia apa. hak individu ye.

Shaklee juga akan memberi insentif kepada ahli-ahli yang layak bercuti ke dalam dan luar negara (Convention) secara percuma.


Maka lengkaplah program 3C yang Shaklee berikan untuk anda semua termasuk Diana.


Boleh tak kalau saya nak joined jadi ahli, tetapi tak mau buat bisness? Awat tak boleh pulak. YURAN KEAHLIAN SEBANYAK RM65 SEUMUR HIDUP. Tak nak ke?


 (^___^)

Hubungi Diana











Terima kasih dengan setiap kunjugan anda di blog ini.

No comments:

Post a Comment