19 March 2015

Minuman khasiat pesakit gastrik


" Wawa kenal dengan ESP bulan 3/2014. Waktu ni first promosi selepas wawa join ahli. Wawa ada gastrik yang agak teruk, dari dulu wawa kene standby ubat gastrik kat rumah yang rasa macam ubat gigi clor putih tu. Ya Allah, nak telan pun tak lalu. Dari zaman remaja wawa sakit gastrik,langsung tak boleh lapar, gastrik pasti menyerang, Start bulan 3/2014 wawa ambil 1 sudu je setiap pagi, konsisten setiap hari. Cuma kadang-kadang ada termiss jugak. Yang BEST nya, dan sangat pelik, angin gastrik langsung tak datang menyerang.. Alhamdulilah, asbab ESP sakit gastrik yang bertahun-tahun wawa alami, hilang dengan izinnya." Puan Wawa


Energizing Soy Protein adalah produk keluaran Shaklee yang terpanas pada abad ini. Ia diformulasi untuk membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit cantik, halus,gebu,berseri, anjal, memberi tenaga berpanjangan menjadikan badan sihat, kurang letih, serta suplemen asas untuk badan sihat, langsing,dan awet muda. Disampaing itu kandungan Indeks Glisemik (G.I) yang rendah sebanyak 39 , menjadikan ia sangat sesaui juga kepada penghidap kencing manis.

Untuk maklumat lanjut, Sila hubungi Diana ditalian 019-3250676. Pada harga runcit RM150 setin (850g). Untuk mendapatkan harga promosi boleh pm Diana segera hingga 28hb Mac 2015 Sahaja.

2 comments:

  1. Assalam diana..terima kasih sudi singgah di blog JM..so ini kunjungan balas ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wassalam JM...kunjungan balas diterima. Tq so much sudi singgah diteratak buruk hamba (^_^)

      Delete