14 April 2015

Lagi cerita sirap merah-vivix



Hai….assalamulaikum….



Sementara menunggu ‘ayam yang baru kuar dari freezer’ mencair dan melembut, singgah sembang-sembang di blog sat. Satu jam jugak nak tunggu tu. Bak kata sang pujangga sambil menyelam minum air. Masak pun settle. Updated blog pun settle. Huhuhuhu. Belajarlah mencuri masa. (^_^)


Diana nak sambung cite pasal vivix sirap merah yang Diana baru start comsume awal bulan ni.


Vivix sirap merah ni pekat bewarna merah. Sebotol ada 150 ml. Sehari korang boleh makan satu sudu kecil. Kalau nak jimat sikit korang boleh guna sudu kfc yang kecik molek tu. 


TETAPI kalau sesiapa yang mepunyai penyakit kritikal macam kencing manis, darah tinggi, strok, cancer, atau cyst. Digalakkan mengambil 3 sudu kecik sehari. Selamat diambil semasa perut kosong atau selepas makan.


Peringatan! Sesiapa yang ada gastric, tidak digalakkan mengambil semasa perut kosong. Dikuatiri gastrik akan menyerang. 

Melalui pemgalaman sendiri, Diana pernah amik  semasa perut kosong di awal pagi. Tak ada apa-apa masalah serius berlaku, cuma rasa pedih ulu hati sikit.Tu yang tak galakkan mereka yang ada gastrik minum semasa perut kosong. Langkah lebih baik amik selepas makan. 

Vivix ni bukan sahaja boleh dihirup,  tetapi boleh disapukan pada kesan melecur akibat air panas atau api. Sapukan vivix secara nipis dibahagaian terkene api atau air panas.  Insyaallah, ia sangat membantu memulihakan kesan melecur dengan cepat.



Vivix super detox? Betul ke?

Yup! Vivix juga bertindak sebagai super detox. Tindak balas yang biasa berlaku seperti pening-pening, badan sakit-sakit atau naik jerawat. 

Don’t worry! Itu namnya healing crisis!  Berapa lama ia berlaku? Bergantung pada tahap kesihatan seseorang. Ada yang dua minggu. Ada yang seminggu.

Sejak consume Vivix..Diana tidak mengalami sebarang healing cirisis yang teruk. Cuma asyik terkentut je..Hihihi…dalam badan banyak angin lah kut!  

Kenapa diana tak mengalami helaing crisis? Ini kerana, Diana  mengamalkan alfalfa. 

Alfalfa juga bagus untuk detox. Ia membantu mengeluarkan  semua keladak-keladak di dalam badan kita.  Tulah sebabnya kenapa selepas Diana consume vivix, no more healing crisis . Senyummmmmmm dan lege.

Kalau yang tak pernah atau tidak mengamalkan alfalfa then terus amik vivix. Tu yang nanti ada healing crisis. Tapi tak yah risau…healing crisis berlaku hanya sementara waktu sahaja.
Bukan untuk selamanya.


Vivix lebih selamat duduk dalam freezer. Sejuk je bila masuk dalam tekak nanti. Sesedap rebina! 

Tobat sedap! 




Teruja nak  cuba vivix boleh hubungi Diana
Whats app/sms/call 0193250676


COD sekitar setapak, Wangsa Maju, Jalan Gombak, Sentul, Greenwood, Batu Caves, Selayang.










Terima kasih dengan setiap kunjungan anda di blog ini

No comments:

Post a Comment